Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over onze producten en services. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
-
Bestellen
-
Hoe werkt dat nu, dat bestellen?
Het is heel eenvoudig! Je kiest eerst welke lens je wilt hebben en plaatst deze in je winkelmand. Je vinkt aan of je er wel of geen vloeistof bij wilt ontvangen. Vervolgens reken je af en zal jouw opgegeven sterkte worden opgestuurd. Na je eerste bestelling, krijg jij automatisch elke maand jouw lenzen thuisgestuurd via het abonnement, zonder dat je verder nog ergens naar om hoeft te kijken!
-
Hoe vul ik mijn sterkte in?
De sterkte staat vermeld op de huidige verpakking van je lenzen. Deze kun je in principe gewoon overnemen om vervolgens je lenzen bij ons te bestellen. Alle gegevens kunnen exact overgenomen worden, zoals bijvoorbeeld aanvullend een cilinder/as of een additie.
-
Kan ik ook lenzen bestellen voor enkel één oog?
Dit kan zeker. Op de bestelpagina kun je de vooraf ingestelde keuze voor rechts en links aanpassen door gebruik te maken van de vinkjes. Zolang je het vinkje van rechts óf links uit vinkt bestel je enkel voor het geselecteerde oog. De prijs zal zich in dit geval uiteraard ook halveren. De hoeveelheid lenzen blijft gelijk enkel zal dit dan in stuks in plaats van paar geleverd worden.
-
Kan ik ook meerdere abonnementen starten?
Dat kan! Als je voor meerdere personen wilt bestellen raden wij aan om voor ieder een eigen account aan te maken. Op deze manier komen de lensgegevens niet door elkaar en zal ook op de factuur de juiste gegevens worden vermeld. Mocht je de contactlenzen willen indienen bij je zorgverzekeraar is het belangrijk dat hierop de juiste persoonsgegevens vermeld staan, anders bestaat het risico dat de factuur zal worden afgekeurd.
-
Wat als mijn lenzen niet bevallen?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je onverhoopt niet meer happy bent met je lenzen. Wellicht kan de klantenservice je helpen met het uitkiezen van andere lenzen. Je kunt daarnaast te allen tijde stoppen en zit nergens aan vast. Neem dan contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
-
Gratis oogcontrole
-
Hoe werkt de jaarlijkse oogcontrole?
Om jouw ogen happy te laten zijn, draag je bij Happy Eyes je lenzen altijd inclusief gratis oogzorg. Het werkt heel simpel; laat je ogen controleren bij een opticien naar keuze bij jou in de buurt en declareer je oogcontrole (t.w.v. max. €25,-) bij ons. Stuur een mailtje met je bon naar info@happyeyesclub.nl en je krijgt het binnen een paar dagen van ons teruggestort op je rekening. Je krijgt van ons een mailtje om je eraan te herinneren als het weer tijd is voor een oogcontrole.
-
Verzenden
-
Na hoeveel dagen worden mij lenzen verzonden?
Jouw ogen zijn happy als je je lenzen snel in huis hebt. Vele lenzen kunnen direct uit voorraad opgestuurd worden op de dag van je bestelling (werkdagen). Hierna zullen je lenzen elke maand automatisch worden opgestuurd, zodat je nooit zonder lenzen komt te zitten. Voor multifocale- en torische (met cilinder) lenzen kan het maximaal 2-3 dagen langer duren gezien deze eerst bij de fabrikant besteld zullen worden. De levering volgt vervolgens met vervoerder PostNL.
-
Betaal ik verzendkosten?
Nee, je betaalt bij Happy Eyes geen verzendkosten!
-
Hoe snel zal mijn bestelling verzonden worden?
Wij houden zo veel mogelijk op voorraad om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. In de meeste gevallen zal de bestelling dus dezelfde werkdag nog verzonden worden. Als de lenzen niet op voorraad zijn zullen wij deze direct voor je bestellen bij de fabrikant en kan het 2 - 3 (werk)dagen langer duren.
-
Betalen
-
Wanneer ga ik betalen?
Je betaalt je eerste bestelling op de website per iDeal, Creditcard of PayPal. Hierna volgen de betalingen via een automatische afschrijving per maand. Hierin zal dezelfde betaalwijze aangehouden worden. Op deze manier zul je dus een afschrijving terugzien van het rekeningnummer vanwaar de iDeal of CreditCard betaling is voldaan of via het gekozen PayPal account. Het is helaas niet mogelijk om deze betaalwijze achteraf te wijzigen.
-
Wanneer moet ik betalen?
Je betaalt maandelijks voor je lenzen en krijgt je ze periodiek thuisgestuurd, zodat je nooit meer zonder lenzen komt te zitten én nooit meer om hoeft te kijken naar je betaling. Wij nemen alles uit handen. Daar worden jij en je ogen happy van!
-
Welke betaalmethodes zijn er?
Je kunt kiezen voor betaling via iDeal, Creditcard of PayPal.